24 november

ja, jag har börjat om. igen.
förra bloggen tappade jag tålamodet på, designen blev inte som jag ville och sen var den förstörd. och mitt tålamot är inte det bästa så jag gav upp.

jaha, 24november. tiden går så jävla fort. en månad kvar till julafton och en vecka kvar till flytten. det känns bra måste jag säga, lite nervös och orolig men det ska väl vara så.
imorgon blir det inget annat än stan med min bästa linda.n, hon ska kolla på skor så det kan ju ta ett tag. kanske hittar någon julklapp också? måste ju börja någonstans. jag vet vad jag ska köpa till philip, HAHA nu ska han allt få!!
nehej, nu är det väl bäst att kanske sova.

/sandra

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

TÄVLINGSDAGS!



Gör någon glad - ge bort en canvastavla!



I samarbete med SUMOpix lottar jag ut ett presentkort värt 300:-



Lycka till!

2010-11-24 @ 23:21:42
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0