28 november

Tiden bara flyger förbi. Jag menar, var tog den här helgen vägen för det första?
I fredags var jag i stallet hela dagen med Bea och bara hade det skönt, vi hade med oss kaffe och varm nyponsoppa för att hålla oss något varma i kylan.
Igår va jag på stan med ormor och Melissa, julmarknad i stan nu och Melissa åt massa pepparkakor och glass, mysigt som attan! Senare på kvällen åkte jag och hämtade upp Bea så åkte vi och åt pizza i vilbergen, när vi endå var där åkte vi upp till Carro och Benny, tänkte bara stanne ett litet tag men vi va väl där från åtta till halv två ungefär. Haha, men det var trevligt. Deras lile söta son Lukaz ville absolut inte sova så han höll oss sälskap.
Sen blev det att hämta älskling, Ruba, Linda och Hampus på krogen, okej folket måla 15000 kors i taket nu. Philip ville vara kvar ute till tre (!) det händer inte så värst ofta kan jag lova!

Ja, så har min helg sett ut. Idag har jag inte gjort annat än att tvätta, packat och så har jag självklart hunnit med en första advents fika med familjen.
Nu är det inte långt kvar, bara tre dagar tills vi flyttar in. Men vi får ju nyckeln redan på tisdag, åh vad jag längtar! Kommer sakna familjen såklart, men det är ju skönt att vi bor nära iallafall.

Imorgon väntas skolan igen. Och nu är det bara tre veckor kvar till jullovet! Inte helt fel får jag säga.

/ Sandta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0