15 december

Nu blev det ett sånt där stort och långt hopp igen mellan inläggen. skärpning!
Jag har varit sjuk nu sen i söndags och nu är jag trött på det!, Trött på att gå hemma och inte göra något, trött på att snyta mig, trött på att hosta och jävligt trött på att knarka halstabletter och nässpray!
Så nu får det vara nog, imorgon tar jag mig i kragen och går till skolan och försöker få ett g på svenska provet.
Nu stter jag och väntar på att mamma ska ringa, dom är på utvecklingssamtal på Linus skola, gud vad jag inte saknar det!
Hoppas att hon kan hämta mig så jag slipper vara ute i kylan mer än nödvändigt, jag ska nämligen hem till mamma och baka julgodis med henne, mysigt!
Sen får jag väl läsa på svenskan lite innan jag somnar, hmm.

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0